Efter Otte

10. oktober 2019

Når vi har besøgt Bibelskolen og lyttet til lektion om det nyeste i Johannes Åbenbaring, skal vi se på tandblegningsproduktet SmileBright og andre eksempler på 'influenter', der er kommet galt afsted med deres markedføring af (i nogle tilfælde ligefrem) skadelige produkter. Hvorfor overhovedet sige ja til at reklamere for et lorteprodukt, spørger Det Vi Taler Om, mens Kirsten Birgit springer ud som reklamesøjle for brilleservietter.

I anden time bliver det eksklusivt - når vi skal lytte til radio om guld og diamanter. Og undersøge teorier bag et skummelt juveltyveri af smykker til 70 millioner kroner, på duejagt med en diamantdatter og drikke vin med en guldsmed, der har valgt friheden frem for alt.

Hvis du er forvirret over situationen i Syrien, hvor tyrkiske styrker har ramt 181 mål i det nordøstlige del af landet siden onsdag, så får du bedre styr på enderne i konflikten sammen med 24syvMorgen og Cordua og Steno. Og så spørger vi sammen med 100% Brian, om Københavns Kommune er i gang med at 'greenwashe' med ambitiøse målsætninger for miljøet.